Anasayfa » Logo Tiger ERP » Logo Kets DocPlace Upload Sorunu Çözümü
tiger3enterprise

Logo Kets DocPlace Upload Sorunu Çözümü

Merhabalar,

“LOGO\”  dizini içinde “temp” klasörü Okuma/Yazma izninin tam olması gerekmektedir.(Klasör üzerinde sağ fare tuşu / Paylaşım sekmesi ve Güvenlik sekmesi kullanıcı izinleri verilmesi gerekmektedir.)

DocPlace upload sorunu  tam yetkiler verilince sorun ortadan kalkacaktır.

docplace_upload

Hakkında harunkor

Diğer Önemli Makale

tiger3enterprise

LOGO SQL Tablo Yapısı, Önemli Tablolar ve Açıklamaları

LOGO tablo yapısı ve bazı önemli tablolar ve açıklamaları Logo Çek Tabloları # Çek senet ...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


*

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>