Anasayfa » Logo Tiger ERP » Logo Kets DocPlace Upload Sorunu Çözümü
tiger3enterprise

Logo Kets DocPlace Upload Sorunu Çözümü

Merhabalar,

“LOGO\”  dizini içinde “temp” klasörü Okuma/Yazma izninin tam olması gerekmektedir.(Klasör üzerinde sağ fare tuşu / Paylaşım sekmesi ve Güvenlik sekmesi kullanıcı izinleri verilmesi gerekmektedir.)

DocPlace upload sorunu  tam yetkiler verilince sorun ortadan kalkacaktır.

docplace_upload

Hakkında harunkor

Diğer Önemli Makale

tiger3enterprise

Logo Tiger “Otomatik oluşturulan kayıt dosyası silinemedi. Geçici veri kataloğu tanımınızı ve yetkilerinizi kontrol ediniz.” Uyarısı Çözümü

Tamamlanmamış kayıtlar sistemi kullanıldığında, geçici veri kataloğunda belirtilen klasörde bulunan TEMPDIZININIZ\AUTOSAVE klasöründe yer alan kayıt ...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


*

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>